آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس سامان جلیلی جنون

Download New Remix Saman Jalili Jonoun 

ریمیکس جدید و فوق العاده بنام شنیدنی جنون با صدای سامان جلیلی با کیفیت عالی از وبلاگ آوازا

دانلود ریمیکس جنون سامان جلیلی

متن آهنگ 

مث تو جایی ندیدم چقد تنهایی کشیدم من آخر قصه رو میدیدم
تا حالا شده یک بارم تو بهم بگی

دوست دارم من جز تنهایی چی دارم
اگه بد بودم واست اگه قلبم زود

جا زد دیگه میرم خیالت راحت
چشات خیره به ساعت شد دیگه وقت رفتن

شد حیف عشقی که با تو حرومم شد
جنونه عشق تو عین جنونه هرکی

میاد نمیمونه هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو هرکی که

خواست بشه جا تو کو برسه بشه تا تو
از چشمات افتادم از وقتی دل

ریمیکس جنونه عشق تو عین جنونه 

میاد نمیمونه هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو هرکی که خواست

بشه جا تو کو برسه بشه تا تو

  • ۹۹/۰۳/۰۴
  • علی حیدری

ریمیکس

سامان جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی