آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شاپرک فرزاد فزخ 

موزیک جدید و شنیدنی شاپرک با صدای فرزاد فرخ با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم دو کیفیت

Download New Music Farzad Farokh Shaparak

دانلود آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

متن آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم…♪♪

چه رویاهایی که با نگاهت در سرم ساختم…♪♪
من کویری خشک و سوزان تو…♪♪

باران شدی در قلبم و جان دادی…♪♪
خوشحالم ای پری رو مرا در خانه قلبت جا دادی…♪♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب…♪♪

خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…♪♪
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان …♪♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب…♪♪

خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…♪♪
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان …♪♪

دانلود آهنگ شاپرک فرزاد فرخ

آره این بود ماجرا دل بردی بی چون…♪♪

و چرا به لکنت افتادم من تا دیدم تو را…♪♪
زل زدی در چشم عشق رسید…♪♪

از تو به من پیله کردی دور قلبم مجنون کردی مرا…♪♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب…♪♪

خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…♪♪
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان …♪♪
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب…♪♪

خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان…♪♪
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان …♪♪

  • ۹۹/۰۴/۲۹
  • علی حیدری

فرزاد فرخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی