آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس نوحه بیس دار با صدای طبل و دهل مخصوص سیستم با کیفیت عالی ۹۸ | 2020

دانلود ریمیکس نوحه و مداحی بیس دار مخصوص ماشین ویژه ماه محرم سال 99
محرم
با شروع ایام ماه محرم و شهادت سید و سالار شهدا امام حسین (ع) برای شما عزیزان مجموعه ای از بهترین مداحی های بیس دار را آماده کرده ایم 
به همین دلیل ریمیکس مداحی محرم 99 ویژه سیستم صوتی ماشین را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم  تا شما عزیزان براحتی بتوانید این مداحی های دلنشین را در اختیار داشته باشید و عزاداری کنید 


مجموعه زیبا و کامل نوحه بیس دار وحشتناک که گلچینی از تمامی معروق ترین مداحان اهل بیت می باشد بصورت کامل بوده و دارای پخش آنلاین میباشد می توانید

این مجموعه زیبا شامل دانلود نوحه طبل و سنج فارسی از مداحان معروف مثل کربلایی جواد مقدم ، حاج حمید قلیچ خانی ، حسین سیب سرخی ، حاج محمود کریمی ، حاج عبدالرضا هلالی ، سید مجید بنی فاطمه و دیگر مداحان میباشد 
برای پخش در ایستگاه های صلواتی نیز  استفاده کنید 

 کاربران گرامی تمامی دانلود صدای طبل و سنج بی کلام و با کلام صوتی مناسب برای سیستم صوتی ماشین و ... هستند و با کیفیت 320 در این پست قرار گرفته اند تا با بالاترین کیفیت ممکن در سیستم های صوتی پخش شوند و پاسخگوی نیاز شما باشند 

 


نوحه ریمیکس عربی Dj Zeyloos 


نوحه بیس دار روزی که مادر من از فولاد آرزومند

عشق حسین زهرا در خون من نشسته با مصیبتاو پشت من را شکسته 

 

مداحی علیرضا طلیسچی ریمیکس من علمدارم علمدار

محرم

من علمدارم علمدار من علمدارم علمدار

بر حسینم یار و غمخوار بر حسینم یار و غمخوار نه سری مانده نه دستی نه سری مانده نه دستی

کمرم را تو شکستی کمرم را تو


نوحه ریمیکس بیس دار کربلایی حسین عینی فرد جان من به فدای حسین و کربلای حسین

جان من به فدای حسین و کربلای حسین

خودم اینجا دلم میون زائرای حسین

جان من به فدای حسین و کربلای حسین خودم اینجا دلم میون زائرای حسین تحت قبه با گریه میمونم دستمو به ضریح میرسونم

 

دانلود نوحه بیس دار با صدای طبل و دهل برای ماشین

ریمیکس نوحه و مداحی عربی بیس دار مخصوص ماشین 

حسین ذبیحا بالقفا کربلا واویلا حسین شهیدِ نینوا کربلا واویلا  در کربلا غوغا شده کربلا واویلا سکینه بی بابا شده کربلا واویلا 

 


 محمود کریمی ای عمو

بینِ میدان؛ غرق اشک و آهم  ای عمو یا حسین؛ ای عمو  پای برهنه؛ پیِ ذوالجناحم  ای عمو یا حسین؛ ای عمو

 


دانلود صدای طبل و سنج بی کلام صوتی

نوحه بیس دار وحشتناک


مداحی حضرت علی اصغر کریمی (مست علی اصغرم)

امشب دلم را بسته ام بر تار زلف دلبرم، مست علی اصغرم  امشب توسل کرده ام بردلبر مه منظرم، مست علی اصغرم  امشب نماز عشق می خوانم به یاد سرورم، مست علی اصغرم

 


ارباب یا حسین محمود کریمی 

سوز بده بر سخنم؛ به دل سوخته خواهرت  تا که بگویم سخن؛ از تن صد چاک علی اکبرم  ناله زند یاد کنم؛ ز لبِ خشک علی اصغرت گوهر اشرف شده ایثار ارباب یا حسین… ارباب یا حسین 

 


دانلود نوحه طبل و سنج فارسی هاشم جهرمی

منزل به منزل پا به پای نیزه ات شد اشکم روان چون گریه های نیزه ی تو لحظه به لحظه خون جگر، آتش به جانم افتاد با آن آیه های نیزه ی تو

 

نوحه ترکی وفالی سرلشکریم ازاکبر بابازاده

 

وفالی سرلشگریم آچ گوزلرین یارالی هم هم سنگریم آچ گوزلرین ابلفضل ابلفضل

 


نوحه اقام گنه یتیشتدی ماه ماتم بهنام تخت مینا

 


اکبر بابازاده نوحه ی لای لای

 


دانلود مداحی طبل سنج ویژه ماشین ترکی به نام ننه

 


دانلود مداحی جدید ترکی آذری با طبل و سنج نوید ترکان و محمد احمدی به نام قاسم

 

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • علی حیدری

نوحه و مداحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی