آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ تنظیم کننده و خواننده

مسعود جهانی

مسعود جهانی

مسعود دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی از دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است, به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند است وی ازدواج کرده و متاهل میباشد.

شروع فعالیت در موسیقی

مسعود آموزش موسیقی را در سن 14 سالگی آغاز کرد و تاکنون در همین زمینه به موفقیت زیادی دست یافته است و اکنون به یکی از معروف ترین آهنگ سازهای ایرانی است و نامش را بی شک در بسیاری از موزیک ها و آهنگ جدید پاپ ایرانی شنیده اید.
اولین کار مسعود جهانی که مورد توجه قرار گرفت آهنگ عاشقی یعنی همین با صدای رضا شیری بود.

ترک تحصیل و ازدواج

سال ۸۵ بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقتی زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد و ازدواج کرد. صفحات مسعود جهانی اینستاگرام مسعود جهانی و کانال تلگرام

آغاز فعالیت جدی

در سن 20 سالگی‌ اش و وقتی که هنوز اصفهان بود با کمک یک شخص هنری، شروع به یادگیری حرفه‌ای دوره صدابرداری موسیقی کرد، اما آنچنان از نتیجه راضی نبود و تصمیم گرفت خودش روی خودش کار کند تا مسعود جهانی فعلی شود.

حتی برای این کار مدتی با یک تنظیم کننده اصفهانی هم کار کرد، اما نتیجه خوبی نداشت. در همین سال‌ها بود که تصمیم گرفت به تهران مهاجرت کند. هرچند که تجربه‌ای برای زندگی در پایتخت نداشت و با بی‌پولی و تنهایی باید دست و پنجه نرم می‌کرد، اما علاقه به موفقیت و موسیقی این راه را برایش روشن می‌کرد.

تشکیل گروه هوروش بند

همیشه دلم می‌خواست یک گروه از خودم داشته باشم تا همه موفقیت ‌هایش هم از آن خودم باشد تا اینکه یک روز در یک جمع دوستانه سنتی خوانی مهدی دارابی را شنیدم.
حمید فریزند تا قبل از اینکه مدیر برنامه هوروش بند باشد، مدیر برنامه مهدی دارابی بود که از پیشنهاد من استقبال کرد و اینگونه بود که گروه هوروش بند شکل گرفت.
با همکاری‌های حمید فریزند قطعه‌ای به نام “یاد تو می‌افتم” را منتشر کردیم که اولین اثرمان بود و برای این اثر اتفاقات خوبی را رقم زد که یکیش بستن قرارداد همکاری با شرکت ققنوس بود.

حواشی‌های اخیر‎ مسعود جهانی

مسعود جهانی در استوری صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که دیگر با هوروش بند همکاری نمی‌کند و اینکه با میثم ابراهیمی هم اختلافاتی داشته و دیگر جریان مهاجرتش از ایران به خاطر سلب آرامشش در ایران بوده است که نامهربونیا و یک سری ناملایمت ‌یا یه سری از آدمایی که دشمن بودن و به ظاهر دوست بودن که باعث شد

خیلی چیزا برای من روشن بشه اینکه از همه جا می‌زننت و همچنین انتقاد به خصوصی از مهراد جم کرد که گفت این پسر از یک دنیای دیگه‌اس، مال یک دنیای دیگه‌اس و استعدادی داره که هنوز ده درصد از استعدادش شکوفا نشده.

  • ۹۹/۰۶/۲۱
  • علی حیدری

مسعود جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی