آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی شاخ اینستا و تلگرام انگلیسی و فارسی 

 

بیو مفهومی اینستاگرام انگلیسی

 

 

من بد بودنو از خیلیا بهتر بلد بودم
منتها انقد وجود داشتم که
رو کسی امتحان نکنم

 

بیوگرافی شاخ اینستا و تلگرام پیشنهاد آوازا 
 

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…
شخصیت من چیزیه که من هستم…
اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…
......

زندگی یک اثر هنریست که به جای فکر کردن به او بهتر است که لذت ببرید!
......

اولویت خدامه
چون همیشه باهامه
دوم از همه غرورمه
چون همه وجودمه
......

بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !
وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،
پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !
......

نیازی به پرواز نیست همین پایین بالاتر از خیلیام
......

 اجـازه نـده هیـچ کس پـاشو رو رویـاهات بـذاره
......

ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محاله
......

بَرام هیچ حِسی شَبیعِ طُ نیست♡
......

مُهِم نیس پُشت سَرمون چی میگن مُهم اینِ ک تو رومون جُرعت نَدارَن حرف بزنن
......

 روزهـای سخـت روزهـای بهتـر می‌سـازنـد
......

رفیق اونیکه جلو خودت اذیتت میکنه ولی پیش بقیه مثل کوه پشتته
......

احساساتمان را مخفی می‌کنیم…
اما یادمان می‌رود که چشمانمان حرف می‌زنند.
......

روزهای بی تو همچون کتاب بدون صفحه است.
......

هے فِلانے…
وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن
دَر دُنیـاے مَـــن
هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود
......

تحویل گرفتن بعضیـــا ، زیر پـــا گذاشتن شخصیت خودآدمه
......

هنگامی که درگیر یک مشکل می شوی
درمی یابی که دوستان واقعی ات چه کسانی هستند
......

خطرناک ترین خوردنی دنیا گول ظاهر آدماس
......

ما همینیم که هستیم
شاخ نیستیم چون گاو نیستیم
خاص نیستیم چون عقده نداریم
بالا نیستیم چون پرچم نیستیم
فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن
......

تو
همان شیرینی دوران کودکی هستی
که می‌ گذاشتند بالای کمد
و من هنوز
دستم به تو  نمی‌ رسد
......

سرنوشت از جنس بخت و اقبال نیست
از جنس انتخاب است
نباید منتظر ان بمانی باید آن را خودت بسازی
......

مثل یک آهنگ خارجی هستم
کسانی که بهم گوش میدن زیادند
کسانی که مرا میفهمند کم
......

هیچ کس مجبور نیست آدم بزرگی باشد
تنها، انسان بودن کافی است
......

ببین مشتی من غرورمو از سر راه نیاوردم که هروقت خواستی بشکنیش
غرور من اگه بشکه با تیکه تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم
......

شما نمی توانید بهترین باشید
بدون اینکه اول بدترین بوده باشید.
......

زندگی ام
انتخاب هایم
اشتباهاتم
درس هایم
هیچ کدام به تو مربوط نیست!
......

سکوت قوی ترین فریاد است.
......

اهمیتی نداره چقدر تاریک بشه
خورشید دوباره بالا میاد
......

نفس هم که باشی دیر بیای رفتم!
......

بخشیدن آدم ها راحته اما
اعتماد کردنِ دوباره نه!
......

اگه همه چیز بد پیش رفت
تو با اونا نرو!
......

هر انسانی به سبک خودش زیباست…زیرا خداوند هرگز اشتباه نمی کند!
......

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!
......

هر انسان یک کتاب است
در انتظار خواننده اش
......

نیازی به توضیح نیست
نه تا زمانی که تصمیم و رفتارمان به کسی آسیب نمی زند!
......

اَگِع مَطرَح شُدی طَراحِت مَن بودَم
......

تنها باش ، تنها قدم بزن،ولی اضافه نباش !
......

سلامتی اونی که توخیالمه ولی بی خیالمه
......

وَ مَن دَر هَوایِ تو دُنیا را خواهَم گَشت⁦
......

من تو را خدای خود پندارم کفرش به کنار عجب خدایی دارم
......

آسمون شهر من خدا نداشت
......

_چیکارشی؟
+بیچارشم
......
غم کشیدن کار هر نقاش نیست
......

یه آدم بیخود بودی ،حالا که خودی شدی خودتو نگیر چون من نخودم حسابت نمیکنم
......

 تـو فقـط قسـمتی از مـن رو میشنـاسی؛
مـن یک جهـان پـر از رازم
......

 تـمام تـمرکـزت را روى مـقصـد بگـذار، حتـى اگر مسیـر امـروزت طوفـانى سـت
......

خودت رو به خودت ثابت کن نه به دیگران
......

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود
......

نفسهایت را در آغوشم رها کن
من از بوییدن
تنت مغرور میشوم
......

اونی کـه میگه
سیگار عمر آدمو کم می‌کنه
هنوز دچار تایپ کردن
و نفرستادن نشده
......

تنها بودن قدرت می خواهد
و این قدرت را کسی بـه مـن داد
کـه روزی میگفت:
تنهایت نمی گذارم
......

تک تک ثانیه‌هایی کـه تـو را کم دارم
ساعتم درد دلم درد
جهانم درد اسـت
......

اونی کـه اگه کم باشی
ولت می‌کنه
همونه کـه اگه زیاد باشی
حیف و میلت می‌کنه
......

بسی ممنونم از دشمن
کـه پیش دوست هر ساعت
بدم می گوید و می‌آردم
هر لحظه در یادش
......

بیوگرافی اینستا گرام انگلیسی
......
Live for ourselves for showing that to others

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران
......

Life is short. Live passionately

زندگی کوتاه است. پرشور زندگی کن
......

You're the most expensive thing that I have.

تو گران‌ترین چیزى هستى که من دارم.
..

:(:

Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks.

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.
......

Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks.

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.
......

Never break four things in your life: Trust, Promise, Relation & Heart. Because when they break they don’t make noise but pains a lot.

در زندگی خود هیچوقت چهار چیز را نشکنید.

اعتماد، قول، ارتباط و قلب. شکسته شدن آنها صدائی ندازد ولی دردناک است.
......

Winning doesn,t always mean being first
Winning means you,r doing better than you,re done before.

بردن به این معنی نیست که تو همیشه اول باشی
بردن به این معنی است که تو بهتر از قبلت باشی .
......

I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me

من زنده هستم و علت آن هم این است که آتش درون من سوزان تر از آتش اطراف من است.
......

Realness doesn’t require validation from other people

براى خودِ واقعى بودن
نیازى به تائید مردم نیست
......

Trust is like an eraser, it gets smaller and smaller with each mistake.

اعتماد مثل پاک کن میمونه، با هر اشتباه کوچیکتر میشه
......

Your calm embrace is my ocean!

آغوشِ آرومت اقیانوسِ منه
......

Did you see the autumn ?
Those who has changed colours had fallen down …

پاییز را دیدی ؟
آنان که رنگ عوض کردند ، افتادند …
......

Always remember someone’s effort is a reflection of their interest in you.

همیشه یادت‌باشه، تلاش هر کس انعکاسی از علاقه اش به توئه.
......

is contagious both postive and negative be mindful of what and who you allow in your space

انرژى واگیر داره ، چه مثبت و چه منفى.
حواست باشه چى و کى رو به فضاى خودت
راه میدى
......

You get what you work for not what you wish for.

اون چیزی که بخاطرش تلاش میکنی رو بدست میاری نه اونی که آرزشو میکنی.
......

Never be regret of what made you laugh!

هیچ وقت از چیزی که باعث خندیدنت شده؛ پشیمون نباش
......

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • علی حیدری

بیوگرافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی