آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده عطر تو

ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: امین کاوهblush

محسن ابراهیم زاده نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه به همراه متن و لینک مستقیم 

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Atre To

محسن ابراهیم زاده نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده عطر تو

نکنه یه وقت واسش دوری عادی بشه
بذاره بره زیر پاهاش خالی بشه
میمیره دلی میدونه تنگ میشه این دل واسش خیلی …
یه بار دیگه به گوشش میرسونم
حرف دلمو بره آتیش میکشم همه عالمو
اون با نگاش میتونه عوض کنه حال دلمو …
نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه
امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشبه رو بشینم از چشات حظ کنم

نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه
امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشبه رو بشینم از چشات حظ کنم
با اومدنش پیش من حالمو بهتر کرد
اون همه ی خستگیامو با بودنش در کرد
روز و شبام همش تو سرم فکرش میکشدم خودشو اون عشق بکرش
نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه
امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشبه رو بشینم از چشات حظ کنم
نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه
امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشبه رو بشینم از چشات حظ کنم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی

  • ۹۹/۰۷/۱۷
  • علی حیدری

محسن ابراهیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی