آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر خواهشا

Download New Music Mohammad Taher – Khaheshan

محمد طاهر به نام خواهشا

متن آهنگ خواهشا محمد طاهر

مثلا فکر کن تو شهر دیگه هیچ آدمی نیست

تو شدی دزد دلم پیتم عین پلیس مثلا فکر کن به من روزی هفت هشت

دفعه قول بده که بینمون هیچ چیزی عوض نشه خواهشا میخوام که مال

خودم باشی خواهشا میخوام تو آرامشم باشی بدجوری من با تو حال دلم

خوبه خواهشا میخوام فقط فکر خودم باشی خواهشا میخوام که مال خودم

باشی خواهشا میخوام تو آرامشم باشی بدجوری من با تو حال دلم خوبه

خواهشا میخوام فقط فکر خودم باشی مثلا هوام تویی خودت باید درک کنی

اینو بدونی که باید با همه فرق کنی تو که چشات دریاس باید منو غرق کنی

وقتی که سردم باید بیای منو گرم کنی خواهشا میخوام که مال خود

م باشی خواهشا میخوام تو آرامشم باشی بدجوری من با تو حال دلم خوبه

خواهشا میخوام فقط فکر خودم باشی خواهشا میخوام که مال خودم باشی

خواهشا میخوام تو آرامشم باشی بدجوری من با تو حال دلم

خوبه خواهشا میخوام فقط فکر خودم باشی

 

دانلود این آهنگ 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • علی حیدری

آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی