آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی مجسمه

ترانه و موزیک: نیما معین, تنظیم: علی بیات

Download New Music Naser Zeynali – Mojasame

ناصر زینعلی به نام مجسمه

 

آهنگ وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه با صدای ناصر زینعلی دانلود با کیفیت اصلی 

متن آهنگ مجسمه ناصر زینعلی 

قید خوبارو برام زدی پا به پاهای من اومدی
باغچه ی قلبمو گل کاشتی واسه زندگیم اومد داشتی
عشقو دادی یاد این دیوونه ساختی یه خونه از این ویرونه
کم که میارم میگیرم هی نشونت
میام سر میذارم رو جای امن شونت
وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه
پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین
وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه
پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

مجسمه ساختم ازت توی میدون دلم
یه نفس میگردم هی دورت
به صورتت خیره میشم گرمه مث نور شمع
میزنم از تو چشام پل بهت
وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه
پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین
وقتی نم نم آسمون تاریک میشه شب میزنه
دو تا دل میمونه که باهم مرتب میزنه
پیله میشم به تو کم کم پیش من پروانه شی
وقت لالایی بیا روی گل قلبم بشین

 

دانلود این آهنگ

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • علی حیدری

آهنگ جدید

ناصر زینعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی