آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود تیتراژ سریال شرم شبکه سه

دانلود آهنگ شرم از گرشا رضایی با دو کیفیت 128 و 320 به صورت لین مستقیم از وب سایت میکس موزیک

Download New Music By Garsha Rezaei | Sharm

ترانه: علی بحرینی, آهنگ: گرشا رضای, تنظیم: گرشا رضایی و پوریا احمدی

دانلود تیتراژ سریال شرم شبکه سه

 

متن آهنگ شرم گرشا رضایی (تیتراژ سریال شرم)

•♫•♬• •♬•♫•

شرم به این دنیا به این دردا
به این عمری که بر نمیگرده
خودم رفتم دلم جا موند
کی تقدیرو اینجور عوض کرده
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم
اونی که باید واسه تو بودم نبودم
نبودم نبودم نبودم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • علی حیدری

گرشا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی