آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آرمین زارعی بگو کجایی

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی بگو کجایی

هم اکنون از سایت میکس موزیک دانلود آهنگ جدید بگو کجایی {وا بده یا بمون یا برو بذار تموم شه این رابطه} با صدای آرمین 2AFM (آرمین زارعی) به صورت لینک مستقیم و با دو کیفیت Mp3 خوب و عالی + متن آهنگ

Download New Music By Armin Zarei | Begoo Kojaei

ترانه و موزیک: آرمین 2AFM, تنظیم کننده: مسعود جهانی

دانلود آهنگ آرمین زارعی بگو کجایی

متن آهنگ بگو کجایی آرمین زارعی

•♫•♬• •♬•♫•

بگو کجایی کوشی معلومه من بیست چاری گوشی پهلومه •♫◊
اندر خمه یه تک زنگت نمیدونی چه بغضی تو این گلومه
تا خوبیو تو ما دیدن هرچی صفحه بود پشت ما چیدن •♫◊
نمیدونی چقدر دلم تنگته اصلا یه وضعی انگار پاچیدم
وا بده یا بمون یا برو بذار تموم شه این رابطه •♫◊
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته
دلم هنوز بی تابته هنوز نگران اون حالته •♫◊
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته

 

دلم تنگه واسه غر زدنات زل زدنات •♫◊
تو چشام زل زدنات نصف شب تو خیابون دور زدنا
واسه بوی عطرت موی لختت حتی واسه عصبی شدنات •♫◊
اون وقتا که نمیرسید خون به مغرت
اخیرا حتی جواب تلفناتم همه با تاخیرن •♫◊
آره اخیرا شاید من خیلی سختگیرم
وا بده یا بمون یا برو بذار تموم شه این رابطه •♫◊
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته
دلم هنوز بی تابته هنوز نگران اون حالته •♫◊
مگه بچه شدی تو چند سالته همش جر و بحث و بچه بازی کارته

•♫•♬• •♬•♫•

آرمین 2afm زارعی بگو کجایی

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • علی حیدری

آرمین زارعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی