آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

همینک دانلود آهنگ دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن به نام ” عشق معصومانه ” با صدای فرزاد فرخ به همراه متن آهنگ + پخش آنلاین با دو کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم از رسانه میکس موزیک

Download New Music Farzad Farokh | Eshghe Masoumane

تنظیم کننده: بهنام میرزایی / موزیک: فرزا فرخ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

متن آهنگ عشق معصومانه فرزاد فرخ

•♫•♬• •♬•♫•

شبیه تو کسی تو قلب من جایی نداشته •♫◊
شبیه من کسی انقد تورو دوست نداشته
بیا دنیامو روشن کن بیا آغوشمو •♫◊
تنگ کن بمون با من تو ای زیباترینم

به من لبخند بزن گاهی بمون هرجور •♫◊
که میخواهی کنار تو یه عمر عاشقترینم

دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن •♫◊
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم

 

نبض احساس من دست توئه •♫◊
رویای من قصه پرداز اون چشمای تو زیبای من
کنج قلبم فقط جای توئه جانان من •♫◊
عاشقانه با تو هستم

تو دلیل زندگی و حال عاشقانمی •♫◊
من پر از عشق و امیدم وقتی تو کنارمی
تو تمام عشق معصومانه ی خیالمی •♫◊
عاشقانه با تو هستم

دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن •♫◊
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم

•♫•♬• •♬•♫•

فرزاد فرخ عشق معصومانه

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • علی حیدری

فرزاد فرخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی