آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

آوازا

دانلود آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی با کیفیت عالی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سامان جلیلی تقاص

هم اکنون دانلود آهنگ من مثل برگای پاییزم میرن و میان عاشق میشن به نام ” تقاص ” با صدای سامان جلیلی به همراه متن با دو کیفیت خوب و عالی از میکس موزیک

Download New Music Saman Jalili | Taghas

دانلود آهنگ سامان جلیلی تقاص

متن آهنگ تقاص سامان جلیلی

•♫•♬• •♬•♫•

برای رفتن حاضرم چیزی نگو نگو نگو •♫◊
اصلا نمیشه باورم چیزی نگو نگو نگو
بهش بگو مزاحمم بهش بگو رفت خلاص •♫◊
نترس نترس نترس نترس دارم میدم جا تو تقاص

من مثل برگای پاییزم میرن و میان عاشق میشن •♫◊
نمیدونن که من هر روز زیر دست و پاشون له میشم

 

دلم برای خنده هات دلم برای اون نگات •♫◊
دلم برای هر چی بود دلم برات تنگ میشه
بهش بگو یه وقت نره یه وقت اگه مسافره •♫◊
این اعتراف آخره دلم برات تنگم یشه

من مثل برگای پاییزم میرن و میان عاشق میشن •♫◊
نمیدونن که من هر روز زیر دست و پاشون له میشم

•♫•♬• •♬•♫•

سامان جلیلی تقاص

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • علی حیدری

سامان جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی